Hevosmessut ja Kyra Kyrklund Tampereella ensi viikonloppuna 8-10.4.

12.3.2011

Maamme hevosalan suurin messutapahtuma kokoaa jo kolmannen kerran alan harrastajat, kilpailijat, aloittelijat ja elinkeinoharjoittajat yhteen. Messutapahtuma uudistuu, sillä nyt kaikki tapahtuu yhdessä suurhallissa. Messut juontaa Joanna Väre.

HEVOSET 2011
8. - 10.4.2011
Pirkkahallissa

Kyra Kyrklund ihastuttaa - hevosharrastus kutsuu!

Hevoset 2011 on tarkoitettu kaikille ja jokaiselle hevosista kiinnostuneille. Laajan näyttelyalueen, kilpailujen, hauskan ja opettavaisen näytösareenaohjelman ja seminaarien lisäksi messukansaa
ilahduttavat tunnetut alan osaajat.

Esimerkiksi perjantaina 8.4. ja lauantaina 9.4. tapahtumassa on olympiatason kouluratsastajan ja valmentajan Kyra Kyrklundin valmennusnäytökset. Hänen aiheinaan ovat kouluratsastus- ja esteratsastusvalmennuksen erot ja yhtäläisyydet sekä ratsukon urakehitys poniratsukosta avoimiin luokkiin.