Kesäloma meillä ja hevosilla 8.7 - 29.7

Huikeet kisat! Pieni pakkanen ei haitannut, vaan osallistujia oli niin paljon, että päätimme muuttaa kaksivaiheiset luokat yhteen perusrataan. Hevosilla olisi muutoin ollut likaa ratoja, jos kukin ratsastaja olisi mennyt lähes kaksi kierrosta.
Mikäs olis parempi kuin Helmi? No, kaksi Helmiä! Katajalan Helmi ja Aamunhelmi.
Ensin oli aika vakavia ilmeitä, kun iskät saapuivat tallille.
Saimme uuden erän lasten T-paitoja.
Marraskuussa 21v rakas Oonamme siirtyi vihreämmille laidunmaille.
Kangasalan ratsastuskoulu kutsuu isät ratsaille! Järjestämme asiakkaillemme Isänpäivän Ratsastuksen, jolloin isät voivat tulla kokeilemaan, mitä se ratsastaminen nyt onkaan! :)
KATAJALA CUP 2016 2.0 viimeinen osakilpailu on esteratsastuksessa su 27.11.2016. Kilpailukutsu on tämän uutisen liitteenä.
Hiukan viileässä säässä, mutta lämpimissä tunnelmissa käytiin kouluratsastuskilpailu. Kilpailu oli samalla KATAJALA CUP 2016 2.0 sarjakilpailun kolmas osakilpailu.
Lauantain klinikan aikataulu on tarkentunut ja ryhmät on muodostettu. Katso tästä:
Ponikerho on jo aloittanut syksyn kokoukset. Tässä Uutisessa on yksityiskohtainen ohjelma.